❊ Gott Nytt År! ❊

Här sitter jag och är sjuk. Lagom kul.... Sambon är iväg och handlar bland annat. Se om man orkar hålla sig vaken till klockan 12, lär ju inte orka åka iväg i alla fall ikväll :( Menmen är som det är ibland. 
Hundarna ligger och sover i alla fall och är allmänt lugnt här, behöver jag känner jag. Passa på att diska också så man får det ur världen, tack gode gud för att man har diskmaskin ;)

Idioter som börjat smälla raketer nu! Vi är ändå förskonade men det är kl 00.00 som gäller! Inte flera timmar innan eller flera timmar efter, punkt! Man måste tänka på djuren och sina medmänniskor också. Men finns allt för många som tänker på sitt egna och inte på andra, så är det. Superglad att jag inte har skotträdda hundar eller andra djur för den delen.Hoppas jag aldrig får det heller. Hade hundarna ute nu och de hörde smällarna längre bort men de brydde sig inte. Roxys andra nyår, Lillans 8e måste det bli.
Bild från nyår 2013

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0