❋ Sjukmånad? ❋

Vaknade upp förkyld. Yey! Jag har perioder där jag lätt blir sjuk och sedan kan det gå flera månader innan jag blir sjuk igen. Förkylning får jag väldigt lätt på vintern av någon anledning. Min kropp är som den är det är bara så. Men jobbigt är det :/ Och snöar gör det ute med. Suck, nu räcker det med snö tycker jag. Hundarna har fart omkrig om galningar ute men jag håller mig helst inne ;) Ska sätta igång en varm brasa med sen tänkte jag :) Måste bara pallra mig ner till källaren och hämta mer ved. 

♥ Bästa syrran fyllde år igår med hipphipphurra!  ♥ Du får presenten nästa gång vi ses ;)
Vill göra som Freya, gå och lägga mig igen.

Kommentarer
Postat av: Elin

Inte kul att vara sjuk... :/ Du kanske blivit lite kall, fått dåligt med vitaminer och därav fått lite försämras immunförsvar? :)

Svar: Ja jag får förmodligen för lite vitaminer i mig, kräsen med maten och så.Fryser gör jag jämt om det så är 25 grader inne ibland haha :D Alltid varit lättfrösen :P
Frida Åkesson

2015-01-29 @ 19:22:20 - http://exist.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0