Welcome höst!

Ja så kan man nog säga nu. Gett upp sommaren. Sommarmånad än men höst ute. Nu vräker regnet ner, igen. Bah! Inte alls kul :( Åskar dock vilket jag älskar 💖 Dock lite för lite menmen man kan inte få allt ;)
Hunnit med två korta rundor med hundarna, resten har blivit i trädgården mellan skurarna haha. Var bort och kelade med hästarna också medan det var uppehåll :) Nu ligger hundarna däckade och sambon spelar. Jag sitter här och slöar. Funderar på om jag ska kanske titta på någon film :) 
 
Fick kommentar kring att man bara kan se tre inlägg. Försöker lösa detta! Någon bugg på blogg.se, provat massa olika saker men nja vill inte fungera men kämpar vidare! :)
Min Messi 💖

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag kan läsa mer än 3 inlägg, Inte lätt med all teknik. Jag tror vi kan vänta sommar i augusti, kanske t o m i september. Men Messi och hans kompisar gillar nog detta bättre än 30 + ☺

Svar: Ja nu fungerar det, fått det fixat av en jättesnäll person :D
Ja de gillar svalare bättre än 30+ helt klart, sålänge det inte regnar :D
Frida Åkesson

2015-07-29 @ 19:48:20 - http://fjderpennaochkladdkakor.blogg.se
Postat av: sara

Nu går det att läsa alla inlägg :) kanske va något med min dator:) Jättefin blogg du har förresten!

Svar: tack :)
var en bugg på blogg.se som jag fick fixad så inget med din dator :)
Frida Åkesson

2015-08-01 @ 01:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0