🌟 Saturday 🌟

Sicken Idol igÄr! Alla tre vidare till final, hÀrligt av juryn tycker jag :) Men hade dock hoppats pÄ att Martin skulle Äka. Tyckt det lÀnge. Han Àr inte bra liveartist, blir falskt i regel och trÄkigt dÄ han inte gör mycket pÄ scenen. Men dÀremot bÀttre i studio, hörde hans lÄt pÄ radion nÀmligen och dÄ Àr det helt annan röst enligt mig :) 
Men hoppas Amanda vinner! Jag tror dock att Martin vinner, bara magkÀnsla :/

Klockan Ă€r lite över 12 och jag har hunnit med promenad med hundarna, slĂ€ppt ut kaninerna i hagen, diskat, och stĂ€dat lite. Ibland sĂ„ ;) Nu ska jag fixa ihop lite lunch sedan fĂ„r vi se vad som sker i eftermiddag :) Se hur vĂ€dret Ă€r med, börjar blĂ„sa upp igen. Riktigt höstvĂ€der! Men mysigt att vara inne dĂ„, varm kopp te och njuta med film :D Är det jag Ă€lskar med hösten, annars ser jag tyvĂ€rr mer minus Ă€n plus haha!
 
+ och - med hösten 
+ TĂ€nda brasan
+ TÀnda ljus i mörkret
+ Anledning till att "vara inne mer" ;)
+ Svalare Àn vad det bruka vara sommartid
 
- NĂ€rmare vintern
- VÀdret (saknar vÀrmen)
- Slask och blask. Djuren & vi drar in skit lÀtt utifrÄn
- Mörkt snabbt
- Fryser jÀmt (fryser lÀtt!)
- Förkylningar och magsjukor som brukar vara mer höst & vinter
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

JĂ€tte fin blogg du har! :) Jag kör intervjuer pĂ„ min blogg, sĂ„ tĂ€nkte frĂ„ga dig om du har lust att stĂ€lla upp i en intervju? :) Har du isĂ„fall nĂ„gon mejl man kan mejla dig till? Eller om du mejlar till min som Ă€r [email protected] :)

Svar: Hej! Tack :)
Frida Åkesson

2015-11-29 @ 14:47:44 - http://nouw.com/mittlivsomsofia

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0