Lördag kväll

Längtar efter min älskade sambo ❤ Han är och lanar just nu. Tur att jag har sällskap av mina älskade underbara hundar! Speciellt Lillan som är så stor, känns tryggt ❤
Tagit in kaninerna från hagarna, nu blir det minsann lite film. Se vad jag kommer på att titta på.
 
 
Denna helgen har som alla andra helger, gått på tok för snabbt!
Men lugn vecka framför mig vad jag vet. Skola på tisdag en runda och resten hemmaplugg. Bli 100% färdig med hemmatentan, ridskolan på torsdag med sambons lillasyster. Sedan Kalmar på söndag med syrran, kattutställning! :) Ska bli roligt, liten klubbutställning, alldeles lagom ;)
 
Från förra utställningen jag var med på. En ursöt Exotic! ❤ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0