Måndag 26 oktober 2015

Haft en superbra helg! :D Trött är jag idag men har det verkligen varit värt :)

I lördags var jag ner några timmar till svägerskan och hennes man, barn samt en vän som var där :) Han tränade Lillan, och gick sjukt bra! Hon är ju osäker mot folk men gick riktigt snabbt för han att kunna ta ut henne från bilen, springa & gå med henne och så. Superhärligt att se :D Så stolt över vårt hjärta ❤ Fick köra hem köra hem honom också så att han kom hem säkert ;) 

Sedan igår var bästa Mette här! Med sin Axel och lilla Doris (en hund hon passar), så supergo valp alltså :D Hundarna kom överrens snabbt. Lillan var dock i hundgården, hade blivit för mycket för henne. Så hon var här flera timmar, gick rundor med hundarna, var i trädgården och åt middag :) Mycket trevlig! Och vi hade vi besök av två som min sambo känner med, pratade lite och så :) Däckade ganska tidigt sen ;)

Nu har det blivit en runda med Roxy och en sväng med Lillan & Happy :) Se om jag orkar plugga lite idag eller inte. Måste handla också. Typisk "tröttmåndag" ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0