Ny vecka - nya möjligheter

Helgerna, ja de går för fort, som vanligt. Igår blev det tripp till Edenryd och hämta nya familjemedlemmen Hailey :D Och sedan hämta barnvagn åt svägerskan och hälsa på familjen. Dock var syrran på kattutställning, och pappa åkte till jobbet så brossan och mamma :) Roxy var med som vanligt så fick sambon vara hemma med Lillan & Happy :D Han var så snäll och städade hela köket grundligt och fixade lite i resten av huset samt kollade till kaninerna :D Han är guldvärd ❤
 
Idag kom jag upp i vettig tid, ska ärligt säga att jag trodde klockan var mer men var uppe redan vid 8 tiden. Blivit promenader med vovvarna, rastat Dottla (tillfälliga kaninen) i hagen en stund, fixat med Hailey, städat till marsvinen, pluggat... Full rulle. Nu lägger jag dock ner för dagen med pluggandet. Orkar inte mer idag. Ut en stund till tror jag i solen, passa på medan den är framme! :) 
Jobbigt med promenad säger Lillan och gäspar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0