Oj, här var det tomt!

Inte suttit vid dator på flera dagar. Min är ivägskickad på lagning samt har jobbat en hel del. Två jobbedagar kvar sedan helg, härligt! :) Lite plugg på kvällarna också. Imorgon kommer mitt klösträd med till katterna, sambon får ta emot när det kommer, så blir att få ihop det också hehe :) 
 
Har verkligen valt rätt yrke att utbilda mig inom! Känt det nu när jag jobbat i sommar med. Visst kommer bli tuffare än vad det är under sommaren, men åh I love it, dessa härliga underbara barn :D Visst, vissa dagar när man själv är trött och kanske halvkasst humör så kanske det inte känns roligt att åka men när man väl kommer dit så brukar ungarna liva upp en :D 

Söta Hailey <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0