Njuter av sista lediga dagen

Sista lediga dagen innan praktiken drar igång. Den får man avnjuta ;) Börjar visserligen inte förrän kl 10 imorgon men ändå :) Sedan blir det att köra till Karlskrona då sambon ska in till sin pappa. Han ska köra honom till tåget/flyget på onsdagen sedan för han ska till Thailand :) Så han får hem sin pappas bil. Skönt att ha två bilar igen några veckor framöver :) Underlättar för sambon när inte jag är hemma.
 
Så ikväll blir det myskväll. Lite film och så :) Se om vi kommer överrens om vilken film vi ska titta på haha! Har ni samma problem med era partners? Vi kommer inte alltid överrens numera vad vi ska titta på ;) Jag vill gärna se skräck t.ex vilket inte han är så glad för hehe. Men kanske se klart Shutter Island, någon som sett den?
Försöker vänja mig vid hårets längd haha! Kändes konstigt när jag duschade och fixade håret igår.
Stor skillnad för mig haha! Jag vänjer mig nog ;) 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Najs me myskväll :)

2016-03-28 @ 11:44:15 - http://CheerSarah.devote.se
Postat av: Urhästen

Åh, jag har också njutit massor av den sista lediga dagen. Ni ser också ut att ha haft en fin vårig dag.

Svar: Tack!Ja varit toppenbra dag idag :)
Frida Åkesson

2016-03-28 @ 19:53:40 - http://urhasten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0