Torsdag sista mars

Sista mars. Inte klokt! Ska verkligen njuta av helgen. Stormtrivs på praktiken nu när det är fritids, hoppas det blir lika bra när skolan sätter igång med, men blir det säkert :) Bra erfarenhet :) Men fritids är absolut ett ställe jag skulle kunna jobba på. Känns så just nu i alla fall ;)

Nu blir det middag och sedan kolla in missade avsnitt av diverse program jag missat under veckan som jag inte orkat titta på efter praktiken haha! Tar tid innan kroppen kommer in i jobbrutiner osv. Hoppas innerligt att jag håller mig frisk under praktiken så man slipper ta igen det sen. Men någon sjuka brukar man jämt åka på. Så länge det inte är magsjuka, så är jag nöjd dock. Vet, man ska inte tänka så "Kommer bli sjuk"; men talar bara av egen erfarenhet :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0