🌟 25 frĂ„gor och svar 🌟

Snodd frÄn Milina

1. Om du hade fĂ„tt en dotter nu, vad hade du döpt henne till? Gud vad svĂ„rt! Hailey Ă€r ett favoritnamn men heter min ena kanin sĂ„ hehe. Men Lykke, April Ă€r fina namn. Äh, jag vet inte, Ă€ndrar mig hela tiden.

2. Vilken var den senaste filmen du sÄg? House of Voices

3. Hur uppvaktar man dig? Spontana saker i vardagen t.ex laga maten, kommer hem med nÄgon överraskning eller liknande :) 

4. Har du bra sjÀlvförtroende? Nja sÄdÀr skulle jag vÀl sÀga. Beror pÄ vad det gÀller

5. BerÀtta nÄgot inte sÄ mÄnga vet? Finns anledning till att sÄ mÄnga inte vet vissa saker, och kommer fortsÀtta sÄ med ;)

6. NÀr var du riktigt stolt över dig sjÀlv? Att jag kommit sÄhÀr lÄngt i min utbildning! Att jag tog steget att börja utbilda mig pÄ högskola

7. Beskriv ditt drömutseende.. NÄgot lÀngre Àn vad jag Àr (runt 170 kanske), lite större bröst och smalare lÄr, rumpa och mage :) Men fortfarande former! Kurvor/former Àr riktigt snyggt tycker jag :) 

8. Skriv namnet pÄ nÄgon du ser upp till.. Pernilla, min mamma <3

9. NÄgon du har kysst? Sebbe

10. Har du kvar klÀdesplagg frÄn dÄ du var liten? NÄgon tröja, min mamma har sÀkert ocksÄ

11. Den du senast sov över hos? MÄste vara mina förÀldrar, sover aldrig borta annars :)

12. Vem skrev du senast med pÄ Facebook? Emelie

13. Är du nöjd med din profilbild pĂ„ Facebook? Hyfsat :)

14. Vad vÀljer du, godis eller chips? Godis

15. Har du instagram? Japp!

16. Vilken vÀljer du, Harry Potter eller Twilight? Harry Potter helt klart! :)

17. Har du rykten efter dig? Har alla tror jag

18. Din absolut sÀmsta egenskap? Min envishet tror jag emellanÄt, envishet har sina för&nackdelar. Men Àven att jag inte vÄgar ta plats och inte vÄgar göra mig hörd IRL

19. Din bĂ€sta egenskap? Ärlig, omtĂ€nksam, bra lyssnare. Rabblar upp nĂ„gra :)

20. En lÄt du Àr beroende av? Ingen speciell, skiftar hela tiden

21. Vad stod det i ditt senaste sms? Mysigt :)

22. Vad skulle du ta med dig till en öde ö? NÄgot som gör att jag kan ta mig dÀrifrÄn om man inte Àr dÀr frivilligt ;) DÄ hade jag nog haft med mig tÀlt, myggnÀt, mat, sÀllskap :)

23. Kan man vara vÀn med sitt ex? Ja det tycker jag, beroende pÄ varför det tog slut. Jag & mitt ex pratar inte direkt men vi Àr inte ovÀnner heller :)

24. Har du kysst en kompis? Nope bara pussat

25. Hur lÄng Àr du? 165 cm cirka

 

Kommentarer
Postat av: anneli

jag Àlskar namnet hailey :)

Svar: tack :) Det Àr sÄ fint namn :D
Frida Åkesson

2016-05-30 @ 15:28:42 - http://nouw.com/anneliblom

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0