Bästa dagen på veckan

Freeeeedag! Helt klart bästa dagen på hela veckan! Och jag är ledig och solen skiner. Kan det bli bättre? :D
Kastrerade ju kaninen igår så kan ändå inte åka iväg men gör mig inget, kan pyssla ute ändå :)  Och umgås med sambon. Får ju bästa besöket på söndag med :) Hoppas på bra väder. Verkar inte så hoppfullt enligt klart.se men man kan väl hoppas att det inte stämmer ;) Så vi kan gå långrunda med hundarna, sitta ut och så :) Alltid skönast! :) Och hundarna kan köra sina race ute :) Första gången Mettes, som hon heter, hundar träffar mina, så ska bli spännande. Bara bra för dem att träffa nya. Känner jag mina rätt, kommer Happy vara "anti" först sedan vara med den stora hunden och Roxy med den lilla hunden :) Men de kanske överraskar mig hehe man vet aldrig :)

Kommentarer
Postat av: Mette

Ja känns konstigt att komma utan axel och ist med två helt nya hundar.

Svar: Ja kommer kännas konstigt. Men längtar efter att få träffa er :) <3
Frida Åkesson

2016-08-27 @ 08:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0