Ingen bra start på denna dagen

Vaknade av att höra motorsåg praktiskt taget utanför dörren. En som brukar vara och röja, startade lite i 8 imorse. Jag är inte så superglad kan jag säga just nu. Kunde inte släppa ut hundarna i trädgården heller som vi brukar pga detta, så fick gå en sväng med dem. De fattade ingenting, och Happy var inte så glad, hon brukar ut snabbt och göra sitt och sedan in igen på morgonen. Nej, inget roligt uppvak. Många tänker säkert "Men kl8 på morgonen, det är väl inte så farligt"; jo om man somnat sent och inte sovit så bra. Och inget roligt uppvak oavsett. Ja jag vet att man får börja kl 6-7 på morgonen. Men irriterad kan man vara ändå plus ogilla uppvaket. Tja, nu kan dagen bara bli bättre.
 
Jag skickar sambon att veckohandla. Svägerskan ska in till stan med sin tös också, så de passar på. Skönt att slippa det! Jag som hade tänkt åka till gymmet med idag, men det skiter sig. Får bli på onsdag istället.  
 
Vad ska ni göra idag?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0