Vitt vitt vitt

Bara jag som är trött på att allting ska vara så himla vitt hela tiden? Visst allting passar till vitt, men jag tycker personligen det blir så tråkigt när det blir överdrivet, när det är vitt i princip överallt. Jag är sån som person som vill ha lite färg i huset. Har vitt också men skulle aldrig fixa att ha vitt precis överallt. Ska till exempel tapetsera om i hallen och "lilla hallen"; kommer ha ljus tapet, med vitt men inte helvitt. Jag som har djur med, det passar inte med massa vitt heller då tycker jag, smutsen syns direkt. Jag är dock barnsligt förtjust i svart, men mest på möbler, och kläder tex och viss del annan inredning.

Sedan detta med att allting ska vara nytt jämt. Vad är det för fel med att köpa begagnat? Jag köper det mesta begagnat. Mycket man kna fynda i bra skick till en bättre peng. Eller som man kan måla om, ifall man vill det :) Jag är mycket för återbruk på speciellt möbler. Jag handlar till exempel mycket begagnat till mig och djuren också om jag kan det. Varför köpa nytt om jag kan finna det begagnat? Spara in en slant samtidigt
 
Detta är mina tankar och åsikter. Sedan hur andra gör, det är helt upp till dem. Men jag personligen skulle aldrig fixa att bo där allting är vitt vitt. Jag vill ha färg :D Men sån är jag som person :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0