Gårdagen...

...var riktigt bra! Var iväg hela dagen. Fick hem kattmaten med, den maten Freya får finns nämligen inte att köpa i Sverige så måste beställa. Sedan fick chinchillorna hem sitt nya sandbad = fattade dem direkt hur den skulle användas :D Dragon var först ner hihi.  
 
Var även in på Dollarstore igår. Första gången i mitt liv. De har öppnat en nere i Sölvesborg nämligen. Ojoj vad man saker! Där kan man lätt smälla mycket pengar haha. Blev inhandlat två nya BHar: 90 kr för båda samt 2 par vantar: 30 kr för båda. Billigt och bra :) dessutom leopardmönster på: Kan det bli mycket bättre? =D
 
Natten har dock inte varit riktigt lika bra. Sovit oroligt, vaknat många gånger osv. Som tur är, börjar jag inte förrän kl 10, så vila lite innan jag kör. Hoppas på en lugn jobbdag :) Såg med att det ska bli snöblandat på fredag och snöat lite bara 5-6 mil bort. Gillas inte. Jag vill inte ha snö förrän dagarna innan julafton haha! Fast visst, hellre snö än regn, så blir det mycket regn nu, så kommer jag längta till snön :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0