Förkylningstider

Hopplöst detta med förkylningstider. Känns som att man åker på förkylning på förkylning. Visst jobbar i förskolor och skolor, så då är man ju väldigt utsatt och jobbar dessutom på olika förskolor och skolor = "nya" virus och bakterier som cirkulerar som flyger på en! Det jag hoppas är att jag inte åker på magsjuka bara. Hellre förkyld flera år än åker på magsjuka en dag. 
 
Idag blir det att vila upp sig. Jobb på tisdag, nytt ställe, så man vill vara lite piggare i alla fall. Skulle hälsat på mina föräldrar idag men blev det inte av med. Skulle åkt till gymmet imorgon, men blir det inte av med, suck. Aja, man får bita i det sura äpplet. Passa på att plugga lite kanske och städa? Tråkigt men ett måste.
Mys med min guddotter igår <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0