Bowling och hämtemat

Bowlade igår med syrran, min sambo, min ena kusin och två kompisar till syrran. Superkul och trevligt hade vi! Det måste definitivt göras om :D Syrran fyllde ju 25 år igår - megagrattis till dig, Love you ♥ Först träffades vi i Karlshamn för bowling. Första gången jag bowlade där. Men är fint ställe. Och sedan körde vi hem till syrran och beställde hem mat. Då var vi vrålhungriga :P God mat var det i alla fall. Och proppmätt blev jag. Mycket prat och skratt :) Sedan hem till mamma för att hämta dammsugare (vår är paj!) och mush till katterna (fryst rå kattmat för er som undrar). Jag somnade efter halva sträckan hem, jag somnar aldrig i bil annars vilket bevisar hur trött jag var. Somnade ganska fort hemma sen och vaknade inte förrän närmare kl 10. Idag känns det som att man är bakfull fast utan att ha druckit haha! Men helt klart värt det :) Det måste vi göra om - helt klart :)
Slarvade dock med att ta bilder. Vi hade så kul så glömde bort det haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0