Då var det fredag igen ;)

Ingen bra start på morgonen! Släpper ut hundarna i vanlig ordning i trädgården för morgonkiss, och får syn på ett vildsvin, en årskulting förmodligen för såg ut som en miniversion av ett vuxet. Hinner inte stanna hundarna och Lillan får efter den och den springer upp i skogen. Jag skriker som en galning på Lillan som stannar vid garaget och kommer tillbaka men sprang omkring och pep och kände lukten av den. Roxy sprang runt och skällde. Fy tusan vad rädd jag blev! Vi har aldrig haft nära tomten innan och speciellt inte på tomten. Tog en bra stund för mig att varva ner *rysning*


Härligt med fredag i alla fall, hoppas dagen blir bättre. Sitter och tittar på Buffy och vampyrerna gud vad länge sedan det var jag såg den serien! Lite nostalgi, men lika bra fortfarane som den var då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0