✰ Morsdag och sista maj ✰

Idag är det mors dag! Grattis alla mammor och grattis till min älskade underbara mamma ♥ Blir att åka ner och fira senare i veckan för min del :) Och grattis alla Pernilla och Petronella idag på namnsdagen :D Grattis till mig och mamma med på namnsdagen hihi ;) (kan man gratta sig själv? haha)
 
Inte klokt att det redan är 1 juni imorgon, tiden springer iväg. 1 juni = sommarmånad! :D Men, vädret är mer höstigt just nu känns det som :( Hoppas att det blir bättre väder snart och lite varmare. Vill kunna gå en långrunda med hundarna utan att riskera att bli dygnsur, kunna rasta kaninerna i skogen och så. Nej mer sol och värme! :D Runt 18-22 grader är lagom ;) Regna kan det göra på nätterna! haha.
 Jag är "mamma" till mina älskade djur 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0