Räddande ängel! ❤

Ingen bra start på veckan. Somnade vid 4 tiden och uppe vid 7. Tur att det är självstudier idag!
Sovit skit och för lite, stormat rejält och ena katten ville ut och började jama & hålla på för att han inte fick gå ut. Släpper inte ut min älskling i storm, aldrig!
 
Sambon var hos sin lillasyster med och hjälpte henne med barnen. Tur att jag hade hundarna som sällskap ❤
Fått ut och fixa kaninhagen igen, ta upp saker som blåst iväg. Rastat hundarna. Var upp i skogen bakom huset med Roxy för att kolla vägarna. Tre träd på rad som var nerblåsta över vägen plus en till längre upp. Och Roxy är en räddande ängel! Stod still för att kolla en sak, och då kom hon springandes och pep/skällde och hoppade på mig som en tok så började gå. Då hör jag något bakom mig och tittar bak. Då hade det trillat en gren där jag hade stått. Älskade hund! ❤ Jag tror absolut att hon kände att något var inte som det skulle och ville varna mig ❤
 
Nu kommer vi mest hålla oss inomhus känner jag. Tappade lasangen med när jag skulle gå till skrivbordet suck. Not my day! Och magen vill inte alls, blir jämt så när jag sovit väldigt lite och dålig :(

Kommentarer
Postat av: Linnea

ja hon kände nog på sig nått, vår katt brukar varna oss om farligheter, oftast maskiner men även från björn :)

2015-11-30 @ 14:55:57 - http://tealovers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0