Kanondag idag och igår!

Igår var vi barnvakter till ena svägerskans små barn, på 1,5 år och 2,5 år. Jätteroligt men oj oj vad trött man blir haha! Men så glad att vi fick passa dem :D Hämtade upp dem, var hemma hos oss en stund för att äta och så, sedan körde vi till stan. Var på lekplats samt veckohandlade och åt på Maxi. Hem och duscha dem och så, sedan hem till dem tills deras föräldrar kom hem, ifall de ville somna innan :D Dessa goa härliga ungar alltså 
 
Idag har jag jobbat på förmiddagen. På en skola jag har jobbat på innan. Ungarna blev jätteglada när jag kom. Det värmer! Och en mamma berömde och sa även "det märks att barnen älskar dig"; då blir man varm och glad i hela kroppen ♡ Stärker självförtroendet något enormt. Gick jättebra att ha klassen också idag, alltid lika roligt.  Är ju det jag kommer att jobba med sen :D Blev en sväng hem till ena svägerskan med efter jobbet och hälsade på en snabbis. Nu blir det att ta det lugnt i kväll, jag är inte van vid att stiga upp så tidigt haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0