Supersöndag ♥

Supernöjd med söndagen! Steg upp redan vid 5 tiden, för att vi skulle köra till Kristiandstad på kattutställning. Men först möta upp mina föräldrar på vägen så att de kunde ta våra hundar, som de skulle passa under dagen, och vi få en vikbar stol samt syrrans ena katt som skulle med oss. Väl framme så är det veterinärincheck från halv 8, och få nummerlapp osv. Syrran hade förberett allting, eftersom hon var där tidigare. Så jag slapp få upp burskynke och så, det hade syrran fixat. Så bara in med hennes katt i den buren hon skulle ha och in med min i den jag skulle ha. Och sedan var det bara att vänta på sin tur. Vilket inte blev förrän närmare 2 tiden. Men roligt att se alla andra katter, prata med kattfolk osv. Jag vann även dagens bästa burskynke! Allting tack vare syrran som sytt det till min ♥ Har världens bästa syster!  ♥
 
Findus fick mycket beröm och han skötte sig bra :D Kom på andraplats av tre, vilket jag är supernöjd med, då båda de andra två är mer vana än min plus vunnit priser sedan tidigare. Och enda kritiken var att han inte ville "presentera sig"; så det är jag enormt nöjd med! Och den andra katten som vann är riktigt snygg och så, så supernöjd ändå för att vara första gången :) Findus charmade in sig hos elevassistenten som var med domaren som Findus hade hihi. Man blir riktigt stolt när folk berömmer ens katt! Många som stannade och "åh vad snygg han är" "åh vad fin katt"; vuxna som barn :D *Stolt matte*.
 
Jag och älskade Findus  ♥
 
Domaren, elevassistenten och Findus  
 
Syrrans katt Spencer  ♥
Syrran gick som assistent, och bar fram katter till domaren  ♥
 
Syrrans andra katt Stella  ♥
Hennes tredje katt Disney var kvar hemma  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0