Massa klagan idag

Sovit dåligt 2-3 nätter i rad tack vare Happy, ena hunden. Jag tror hon är orolig för att Lillan inte finns kvar längre. Är 2 veckor sedna nu, och kan ju vara så att det "kommit ifatt" henne nu, att hon förstår att Lillan inte kommer tilblaka. Är min gissning. Så inte blivit mycket sömn.Blir kul imorgon när jag ska jobba om jag inte får sova i natt med. Måste ju ha henne i sovrummet med, för det är hon van vid, annars piper hon utanför (ingen dörr in) så då är man vaken ändå. Hoppas att det lugnar sig snart.
    Så idag mår jag pannkaka typ. Huvudvärkstablett hjälpte inte heller. Hade tänkt gå långrunda, men är ju bara att glömma. Hundarna är trotsiga. Smöret tog slut. Allting är blaha. Men får tänka så, nu kan det bara bli bättre ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0