Superbra julafton!

Först var vi hos ena svägerskan och delar av sambons släkt. Åt lite mat och delade ut lite julklappar. Fick ett ljus, en lott, lite godis, pennor och målarbok :) Och två snygga glas med fägglada döskallar på :D Supernöjd :) Sedan vidare hem för att hämta hundarna samt resterande julklapparna, och vidare ner till mina föräldrar och delar av min släkt. Äta lite gröt, se Kalle & C:O och sedan äta lite mat och dela ut julklappar. Så nöjd med mina presenter! Termoleggings, termostrumpor, inneskor man värmer i micron, pennor, målarböcker för vuxna, ljuslykta bland annat. Sedan fick jag och sambon en stor skål med godis, glöggset mm. Supernöjd, verkligen. Har världens bästa familj och släkt 💚 Syrran hade gjort en fin chinchilla i keramikkursen hon gått med :D Och fick en fin tavla som mamma målat 💚 Jag är verkligen lyckligt lottad med så många underbara människor runt omkring mig 💚
Så lyckligt lottad som får ha dig i mitt liv 💚

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0