Denna helgen med snart över

Älskar helger, mest fredag och lördag. Men de rasar alltid iväg för fort. Men varit en skön bra helg så är nöjd :) Ikväll blir det lite plugg sedan ladda inför jobb&pluggvecka. Jobb mån,tis & fre, och hinna med plugg innanhelgen med, två uppgifter som ska in senast söndag. Stress stress men är sista inför sommaren så man får kämpa på! :) 
 
På onsdag är det redan 1 juni, tjoho! Sommaren börjar :D Ja jag räknar att sommaren börjar från 1juni :) Ska njuta. Se hur mycket jobb det blir i sommar men lite blir det i alla fall. Ska få mer besked inom kort :) Men är inom barnomsorgen, vilket jag är superglad över eftersom det är det jag ska jobba med och känner mig bekväm med eftersom jag vikarierat på olika ställen och många verksamheter fungerar likvärdigt :) Sedan är det sammanslagning 4 veckor i sommar också :) Nej ska bli roligt! :) 
Fortsatt trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0