Detta med julklappar

Sitter och fungerar lite på vad jag ska ge alla, samtidigt som jag har Så mycket bättre på i bakgrunden. Jag har alltid svårt att komma på julklappar. Ja födelsedagspresenter osv också. Blir svårare för varje år känns det som haha! Jag skulle börjat redan i augusti/september sa jag, men tja inte blivit av hihi. Aja, så säger jag varje år, och det blir som det blir :P I slutet på månaden har vi bestämt att vi ska åka och köpa julklappar i alla fall. Jag och sambon ska inte ge varandra iår heller, utan köpt gemensam julklapp också. 
 
Hur går det för er? Har ni köpt julklappar? Svårt att komma på?
 

Kommentarer
Postat av: Mette

Har börjat till barnen. Lättast. Till mannen är svårt. Vi får se.

Svar: Jag ska klura ut något till Holly, inte så enkelt hihi
Frida Åkesson

2016-11-06 @ 06:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0