Helgsplaner

Idag lördag blir det forsätta att städa. Ev. kommer svärfar också, då min sambo är och hämtar han just nu. Se om han tittar inom här också :) Ikväll blir det lördagsmys framför "Så mycket Bättre" och sedan en bra film :D Kan inte bli mycket bättre eller hur? Och med tända ljus såklart. Jag är helt galen i ljus. Sambon är mindre glad när de är tända hihi
 
Imorgon söndag kommer troligtvis mina föräldrar hit och hälsar på. Lämna mina adventsljusstakar som mamma fyndat till mig samt min kalender från Kattkommandosyd. Blivit tradition att köpa den varje år nu sedan vi adopterade Freya därifrån för 2 år sedan. En bra kalender samtdigt som man hjälper hemlösa katter. Så det är ett bra julklappstips! FInns att beställa på www.kks.nu eller på vissa veterinärkliniker. Bland annat Ronnebys har det. Så gör man en god gärning samtidigt :) 
 
Älskade Freya 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0