Blogglista 🌟

HAR DU?
Folköl i kylen: Nej urk!
NÄgot husdjur: Ja :D 2 hundar, 2 katter, 5 kaniner och fiskar
NÄgon favoritrÀtt: Bröllopskyckling, pizza, lasange frÀmst
Puder pÄ dig: Nej anvÀnder inte det 
NÄgra framtidsplaner: Bli klar med skolan och fÄ jobb.
NÄgon sjukdom: IBS 
Gymkort:  Japp pÄ Medley
NÄgra MVG:n: Nej MVG var inte min grej haha!
NÄgot beroende:Socker (tyvÀrr) och mobilen/datorn.
Fikat idag: Japp
Nagellack: Nope
NÄgon vÀn som bor i ett annat land: Nixpix

VEM?
Avskyr du: Avskyr Àr starkt ord men finns nÄgra stycken.
Delar du mest minnen med: Åh, det Ă€r mĂ„nga personer. Men bland annat sambon, syskon, Mette mfl.
LÀngtar du mest efter: FÄ jobb! Samt fÄ trÀffa Mette snart igen :) FÄ bÀttre inkomst mm
Stör du dig pÄ: De som sÀger "det Àr si eller sÄ" och Àr stensÀkra pÄ det, sedan Àr det inte sÄ.
Gosar du med: Roxy <3
Lagar mat: Sambon
Diskar: Diskmaskinen 

Roxy och Happy ❀ 

VILKEN?
Tidning lÀser du: LÀser ej tidningar
Buss Äker du oftast: Ingen
Dag fyller du Är: 26 fyller jag dÄ. 
Årstid föredrar du: Sommar och vĂ„r!
Stad Àr du uppvÀxt i: KrokÄs/MjÀllbyÄsa, pÄ Listerlandet

VAD?
Gör du nu: Bloggar, lyssnar pÄ nÀr sambon spelar och tar det lugnt.
Gör dig till en bra mÀnniska: MÄn om mina medmÀnniskor
Gör dig till en dÄlig mÀnniska: Skjuter lÀtt upp pÄ saker och Àndrar mig i sista sekund
Vill du arbeta med: PÄ förskolor och skolor som jag utbildar mig till. Men Àven tex eget hunddagis, djuraffÀr mm. (egenstartat djuraffÀr!)
Är roligast just nu: Att fĂ„ komma ut och jobba. Samt snart klar med utbildningen.
Har du pÄ dig nu: Tights, underklÀder, linne och tröja. Strumpor
Äger du för skor: Flertalet olika
Har du för storlek i skor: 38-40, beroende pÄ skor
LÀser du för bok: LÀser inte böcker, mer Àn skolböcker stort sÀtt.
Ska du göra nu: Ej bestÀmt mig.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0