Happy! :D

Jobbat idag. Gick jättebra. Nytt ställe men kul det också. Sedan har jag fått inbokat till 99% resten av veckan plus 4-5 dagar nästa vecka :D På skolan nere i "byn" så nära och bra, bara 5 km :D Och varit där så mycket innan, så känner barnen mm. Perfekt :) Och barnen blev så glada när jag kom igår och även idag för att prata med de som jobbar där :D Då blir man själv så himla glad :) 
 
 
Ikväll blir det "tadetlugntkväll". Röja upp runt karminen så att sotaren kommer åt ordentligt. Han kommer mellan 7-9 imorgonbitti så det får sambon ta då jag är på jobb. Kommer elda på som attan sen haha! Älskar att elda. Sambon tycker jag eldar honom ur huset ;) Äh, kan väl inte bli för varmt, eller? ;) Riktig mysfaktor såhär på hösten samt vintern :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0