Monday - again

Måndag igen. Helgerna rusar iväg. Haft fullt upp idag: Pluggat, fått ev lite jobbdagar denna veckan. Veckohandlat, städat och så. Helt slut. Ska städa klart hallen tänkte jag, sedan tar jag kväll. Vädret har ändå varit skit, så då kan man likaväl passa på :)
 
Var hos mina föräldrar med igår samt syskon och morföräldrar och hälsade på. Blev en låååång dag men supernöjd med dagen. Fick håret klippt och färgat också :) Var på tiden att det gjordes. Kelade med jourkatten mina föräldrar har också. Helt underbar! Mamma hade hela kullen, som kom in som hittekatter, och sedan kunde nu de som adopterade denna inte ha kvar henne så mamma fick hem henne igen eftersom hon hade varit jourhem åt henne. Hade jag inte haft 2 katter hade jag lätt adoptera denna underbara katt alltså. Men 2 katter räcker för min del :)  Har vår gosiga Freya just nu bakom mig på stolen :D Mysigt ♥
Kan ju tappa något gott, man vet aldrig ;) 
 
 Cindy, som är för adoption ♥
 
Myste med dessa godingar igår kväll också ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0