Saturday 🌟

Love it! Strax mys med mitt hjÀrta. Och dagen har varit toppen! 
IgÄr kvÀll trillade jag dock, med chinchillorna i famnen, som tur Àr, landade jag inte pÄ dem. Hann tÀnka " mÄste rÀdda chinchillorna" sÄ ena armbÄgen samt bÄda knÀna fick ta mest stryk. SÄ idag Àr det ömnt. Men sÄnt som kan hÀnda. Fastnade nÀmligen med byxor och ena strumpan i luckan till chinchilla-buren. Klant, yes I know!
 
Blivit tvÄ promenader med hundarna i alla fall idag. SuperhÀrligt och de Àr trötta och nöjda. Hundvakt hela helgen. Men inte mycket skillnad :) Bara kul med att ha honom hÀr :D Och mina hundar Àlskar det med. Roxy Àr dock extra mammig och hussig pÄ kvÀllen, hennes tycker hon ;) 
Chili, Roxy och Happy

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0