Veckan har varit...

...upp och ner. Fortfarande sjuk. Så fått ställe in hela denna veckans jobb. Så himla tråkigt! Dels känns det som att jag svikit dem, då de behövde vikarie, dels så behöver jag pengarna. Men sjuka kan alla bli och denna årstiden är ett rent helsike med sånt! Jag blir jämt förkyld och denna gången verkar det vara en långdragen och seg förkylning. Så blir att vila vila hela vecken förutom pluggandet då.Tar pluggandet i etapper, då jag bara orkar korta stunder. Men bättre än ingenting alls :) 

Min älskade sambo fyllde år i lördags också. Grattis hjärtat mitt ❤ Hade mysdag på kvällen med god mat och så ❤ inte länge tills jag fyller år också, börjar känna mig gammal haha!
 
Vädret är inte på topp heller, inte varit på hela helgen. Men, typiskt höstväder. Men en anledning till mer tända ljus och tända i brasan, helt klart :D Det är så himla mysigt :) Så glad att vi har en karmin. Visst inte den snyggaste men värmer och är ändå en stor mysfaktor i hemmet ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0