Höst-lista

1. Vad är det bästa med hösten?
Alla fina färger och kunna tända i brasan :D 
Mörkt tidigare = mer tända ljus
Alla mysiga plagg 

2. Vad kommer du äta i höst?
Som vanligt? Vet inte riktigt vad jag ska svara. Blir dock mer varm mat än sommartid.

3. Vad kommer du dricka i höst?
Te, vatten och ja annat gott :)

4. Vad kommer bli ditt mest använda plagg i höst?
Mjukisbyxor och huvtröjor

5. Vad gör du om dagarna egentligen?
Skola, jobb och djuren, är det som fyller mina dagar mest :)

6. Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan?
Jadu det minns jag ärligt talat inte :)

7. Vad läser du?
Ingenting. Räknas bloggar?

8. Vad tittar du på?
Bonde söker fru, kockarnas kamp, Sofias änglar och andra bra program :)

9. Vad var bäst med sommaren?
Värmen, jobbet (alla underbara barn och bra personal!), fick hem Gizmo mm
 
10. Vad har du för höstplaner?
Plugga, jobba och ja det vanliga. Inga speciella planer :)
Image by Infomastern (License)

11. Några nya rutiner du vill införa?
Måste röra på mig som jag gjort i sommar, dvs inte trappa ner bara för att det blir kallare. Blir lätt så.
Kämpa på ännu mer med skolan (om det räknas som rutin?)
Få in gymmet 3 dagar i veckan, minst, som rutin, blivit slappt med det i perioder nu tyvärr
Tja, vet inte riktigt mer, men det kommer väl :)

Vad önskar du dig i höst?
En hel del jobb och att få vara frisk så mycket som möjligt!
Klara av vissa studier.
En bra födelsedag och bra jul & nyår

Bästa höstmusiken?
Jag lyssnar på samma musik året om. Så mest rock, hårdrock, punkrock, svensk musik, tja blandat.

Har du köpt något nytt, i klädväg inför hösten?
Inget bestämt men hoppas jag kan unna mig något i höst i alla fall. Tight eknomi men fyller ju år plus jul, så vem vet :)

Tänker du köpa ny inredning i höst?
Mycket jag vill ha men lär det inte bli, möjligen kuddar, ljus eller något sånt smått :)

Vilka projekt/idéer sa förverkligas eller göras klara?
Rensa ut och få med ordning hemma. Förhoppningsvis lägga nytt golv och tapetsera i hallen, men se om det blir av eller ej :)

Favoritstället?
Skogen och framför brasan

 

Finns det något negativt med hösten?
Mörkt snabbt (för&nackdelar)
Långt till sommaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0