Lördagen 3 september

Inne i september månad. Den 1 september firade jag & sambon 9 år tillsammans. 9 år. Inte klokt vad tiden sprungit iväg. Ska bli många år till tillsammans ♥ Vi åkte upp till Växjö och tog fika på Expressohouse på GrandSamakand. Åkte ut till Linnéparken och jagade lite pokemons med när vi ändå var där :) Mysigt mysigt ♥ Igår blev det thaimat för att fira lite extra. Jag fick även en hundtrimmer, en lott och 2 doftljus som present. Love you ♥ Huntrimmer tänker många, vem ger det. Men som hundnörd blir man glad över sånt och det vet min sambo :D Något jag behövde ha också :) Jag var även barnvakt några timmar åt svägerskans pojk. Bara roligt :D Kelade med kaninerna, busade med hundarna och höll igång. Fick mysa lite med min guddotter också. Dessa ungar ♥ Man kan inte annat än att bli glad när man är med dem! :) 
 
Så lyckligt lottad med så underbara människor runt omkring mig ♥ Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0