Supermåndag ♥

Var på arbetsintervju igår. Gick bra - så nu är sommarjobb fixat! Helst hade jag velat inom barnomsorgen men de kan inte ge besked förrän i april/maj och det är betydligt färre veckor. Sånt är livet - men detta kommer att bli en upplevelse och erfarenhet. Ska vara inom äldreomsorgen och jag har aldrig jobbat inom det. Men, kommer säkert att gå bra. Man lär sig med tiden :D 
Efter intervjun och massa pappersskrivande så åkte vi och handlade. Var så skönt att få det gjort. Fick reda på med att vi fått godkänt på rapportarbetet. Gud, vad skönt att ha det gjort. Bara redovisningen kvar för min del, se när den blir, inte fått något besked om det ännu. Hoppas att jag blir godkänd på tentan jag skickade in också.
 
Igårkväll var jag en snabbis till ena svägerskan med. Busade och gosade med barnen. Dessa underbara ungar ♥ Stackars Holly har blivit förkyld med jobbig hosta. Tänk om man kunde byta med dem - man vill inte se dem sjuka ♥
 
Ja just det! I söndags var jag ner på Listerlandet i flera timmar. Först till syrran för att hämta kattschampoo & balsam samt väggkalender. Ska ju ställa ut på söndag :) Sedan till päronen där mamma klippte mitt hår, färgade det samt fixade mina ögonbryn. Blev bjuden på god mat med. Vidare sedan direkt till farmor, som ville mäta Happy då hon ska sticka en tröja till henne. Vidare till mina morföräldrar med för att hälsa på. Jag var helt slut när jag kom hem sen. Men helt klart värt det ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0