Årets farmen

Ja vad ska man säga. Verkar vara väldigt många som har noll koll på farmenlivet som man undrar vad de gör där. Men visst, man ska inte ha fördomar, de kan lära sig de också. Men blir intressant. Älskar att titta på farmen :) Men hoppas att det inte blir allt för bråkigt år. Tycker det förstör så himla mycket. Men roligt att de är i Småland, jag bor ju själv vid Smålandsgränsen :) Och att ena heter Sörgården, det heter gården som min svärmor och hennes man också bor på nämligen :) 
 
Skulle ni vilja eller fixa att bo på en sådan farm?

Jag är kluven. Jag hade nog fixat det sommartid, och om det inte vore en tävling. Men hade inte fixat det på vintern, då jag är så sjukt frösen av sig. Men sommartid hade det varit kul och lärorikt :) Min svärmor och hennes man har kor, får mm, och är kul att hjälpa till då och då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0