Blogglista

HAR DU?
Folköl i kylen: Nej verkligen inte!
Något husdjur: Yes! 2 hundar, 2 kater, 5 kaniner och 2 chinchillor :D
Någon favoriträtt: Lasange, hamburgare bland annat
Puder på dig: Nej använder inte sånt
Några framtidsplaner: Bli klar med studierna, få jobb.
Någon sjukdom: IBS (misstänkt) om det räknas
Gymkort: Japp på Medley
Några MVG:n: Jag & MVG var inte riktigt kompisar
Något beroende: Socker tyvärr. Och sociala medier räknas nog med in
Fikat idag: Nix
Nagellack: Nix använder det sällan
Någon vän som bor i ett annat land: Japp

VEM?
Avskyr du: Finns några personer - nämner inga namn
Delar du mest minnen med: Måste vara sambon och Mette tror jag :)
Längtar du mest efter: Få ett jobb och bli klar med studierna just nu.
Stör du dig på: Jobbiga människor. Smaskande tex.
Gosar du med: Sambon och djuren
Lagar mat: Jag :)
Diskar: Har diskmaskin

VILKEN?
Tidning läser du: Ingen
Buss åker du oftast: Åker aldrig buss längre
Dag fyller du år: 20 november
Årstid föredrar du: Sommaren utan att tveka!
Stad är du uppväxt i: Listerlandet. Krokås & Mjällbyåsa

VAD?
Gör du nu: Kollar på Two and a half men, bloggar och tar det lugnt
Gör dig till en bra människa: Bra lyssnare. Bryr mig om djur och människor
Gör dig till en dålig människa: Lite väl envis ibland. Kanske inte alltid tänker före jag skriver/säger något alla gånger. Hmm är det jag kommer på.
Vill du arbeta med: Främst med djur men svårt så förskollärare :)
Är roligast just nu: Kunna jobba samtidigt som jag pluggar. Flyter på med djuren och så.
Har du på dig nu: Mjukisbyxor, linne, tjocktröja och underkläder samt strumpor
Äger du för skor: Har flertalet skor
Har du för storlek i skor: 38-40, lite olika
Läser du för bok: Ingen
Ska du göra nu: Fortsätta slappa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0