En bra helg

Fredag till lördag så var sambon hos sin pappa. De skulle uträtta lite ärenden och umgås. Inte så kul att sova själv menmen man överlever :) Egentid också, det behöver alla i ett förhållande då och då enligt mig. Bara kunna "vara" och tänka på sig själv :) Igår kväll var vi hos ena svägerskan med och hennes kille och barn. Bland annat min älskade guddotter :) Spelade lite på xbox och umgicks. Mysigt!

Idag fick jag äntligen in tentan. 5 timmar före deadline. Normalt sitter jag till 2 min innan typ haha! Hoppas verkligen att jag blir godkänd, annars vet jag inte vad jag gör :( Kämpat, och hoppas att jag uppfattat den rätt. Denna veckan som kommer, ska jag inte ägna en enda minut åt skolarbete. Utan blir jobb om jag blir inkallad, städa, pyssla extra med djuren, mer tid med sambon mm. Slippa skoltänket. Behöver det. Samla kraft.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0