Fredag den 13:E

Tja har inte precis varit en turdag. Tråkigt besked från en lärare, som jag hoppas vänder till något inte fullt så dåligt. Bara att hålla tummarna. Fick in en uppgift igår i alla fall, det är ju bra :) Så en kvar, som ska in senast söndag. Kämpa kämpa! Känns dock jobbigt att kolla på FB idag då många jag känner tar examen idag och vet att det skulle varit jag också. Känns skit, men jag kämpar vidare!
 
Ikväll blir det film och tända ljus. Vara med djuren, tur att man har dem som sällskap ♥ Hundarna har vaknat till nu, får hitta på någon bra träning för dem så de sover gott inatt sen :) Jag tänker i alla fall inte utanför dörren i mörket själv, tur att man har trädgården i dessa lägen! :) Hundarna går ut och gör sitt och kommer in igen. De vill inte heller vara ute, speciellt inte kinesen.
 
Korta stunder är det kul att busa ute 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0