Jaha, en såndär rolig vecka...

De flesta tjejer tror jag nog vet vad jag syftar på. Sånt man helst bara vill slippa. Men inte mycket att göra. Ont ont har jag i alla fall. Meningen var att jag skulle ligga hemma och vila men sedan blev det en tripp till Karlskrona i alla fall, då jag behövde köpa kaninmat och sedan blev det en tur in på Stadium och H&M. Bra med presentkort! Skönt att slippa betala haha! Blev strumpor, två linnen och två tröjor. De hade rea med, perfekt! Köpte tröjor som är bra att ha när jag är till exempel och jobbar. Har mest tjocktröjor annars. Och nya strumpor behövs alltid.
 
Ikväll blir det farmen, veteriärerna och sedan någon film med sambon. Imorgon blir det jobb på eftermiddagen, på ett ställe jag inte varit på så ska bli intressant! :) Alltid kul med nya ställen, nervöst men kul och man får erfarenhet! :) Hoppas att det går bra - det gör det säkert. Man får tänka positivt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0