Postnord har gjort det igen!

Postnord blir bara sämre och sämre. Och blir skit för oss som inte har några andra valmöjligheter många gånger här ute på landet! Hade beställt från zooplus. Och får avisering att ett paket kan hämtar i Karlskrona! Hallo ja! Jag bor nästan 6 mil från Karlskrona och vi har postombud bara 1 mil ifrån vårt. Hur tänkte dem där? Nej inte alls. Fick ett SMS att jag kan gå in och boka leverans eller om jag vill hämta ut själv, men när jag går in på länken kan jag bara välja att hämta ut. Suck. Som tur väl var, så ville sambon in till Karlskrona så vi kunde hämta ut. Han inne på postnord tyckte med det var konstigt att det hamnat där men han sa att det inte var ovanligt. Så nästa gång skulle vi ringa kundservice så jag kunde hämta ut närmare. Tänk om de kunde sköta sitt jobb istället, så hade de sluppit skicka grejerna fram och tillbaka, och folk hade sluppit krångla samt sluppit att vänta extra länge. Nej jag var måttligt irriterad. Fattar inte hur de kan blivit så mycket sämre mot när det bara hette posten. Helt sanslöst! Visst nu har jag bil och körtkort, men inte alla som har det. Och blir ju extrakörning = extrakostnader om de ska strula. Så svårt ska det itne vara att få det att fungera! Nu har jag mina grejer, men accepterar inte detta. Så sker det igen, kommer de få höra det. Det är som ibland har de sagt att vi inte varit hemma vid leverans med lantbrevbärare trots att vi varit det, så då har vi fått hämta ut hos närmaste ombud. Sån lathet, beror helt på vilket brevbärare det är, de flesta är i alla fall hjälpsamma, och knackar på eller tutar och hjälper till. Man har valt fel yrke om man är lat och jobbar inom posten, så är det bara....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0