Efter regn kommer solsken

Veckan började inte så bra med dåligt besked på tentan. Allting bara kändes hopplöst och hade ingen lust att göra så mycket. Sedan värk på det (tjejer fattar!). Men idag - då kom det bra besked! :D Slipper redovisa det jag missat - yes! Oroat mig för det sedan i börja på januari. Blir skriftlig komplettering. Passar mig perfekt som avskyr att redovisa! Plus fått en jobbdag inbokat nästa vecka. Hoppas att det ska vända till något bra nu i vår. Ny månad - nya möjligheter. Nu blickar jag framåt! Och snart är det helg med. Fredagar och lördagar är bästa dagarna på hela veckan enligt mig. 
 
Precis ätit goda bbqvildsvinsbiffar med pommes. Snabbt och enkelt att göra. Biffarna trillade dock sönder haha! Hade inte mer ströbröd hemma, men de gick att äta och det är ju huvudsaken - inte sant? =)
Så ska njuta av kvällen tänkte jag :D 
Gosat med Zelda och Gizmo med såklart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0