Våren "försvann"

I söndags eftermiddag kom snön. Och den har legat sedan dess. Småsnöar ute nu med. Det som var vårväder och så tvärvänder det! Denna vintern har varit lite väl lång och jobbig nu. Jag vill ha värme och sol nu. Tror många längtar efter det. Hoppas att snön försvinner. Igår var det sjukt kallt med, rått liksom så även med bra kläder ute så frös man till slut ändå - speciellt när man inte rörde på sig lika mycket som barnen på jobbet. Visst var skönt ute men för kallt. Jag frös hela kvällen sen hemma. Men dagen gick snabbt ändå och var rolig så :D
Kaninerna Hailey och Messi i hagen i måndags <3
 
Just det! I måndags var vi i Växjö. Sambon behövde byta en grej på Biltema och vi passade på att veckohandla och så. Jag smet in på New Yorker när vi ändå var där och hittade 2 BHar för bara 59 kr st. Som hittat :D Precis vad jag behövde, som jag kan ha till träning men även hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0